OnePlus ma bardzo dobry marketing. Firma słynie z rozbudowanej i aktywnej społeczności oraz tego, że zwykle uważnie wsłuchuje się w opinie klientów. Tym razem włodarze postanowili pójść o krok dalej.
Przedstaw pomysł, a ten – jeśli będzie najlepszy – zostanie wdrożony do Oxygen OS
Firma podeszła do sprawy na poważnie. Aby wziąć udział w lonkursie należy przygotować dokument PRD oraz odpowiedzieć na następujące pytania:
- kim są docelowi użytkownicy?
- jaka jest proponowana funkcja?
- jaka jest wartość użytkownika?
- jeśli na rynku istnieją już podobne funkcje, to w czym proponowana funkcja jest lepsza?
Chętni – a tych najpewniej brakować nie będzie – będą też musieli wykazać się wiedzą techniczną. Należy podać szczegóły implementacji funkcji, opisać zasady jej działania oraz dostarczyć szkice, które pokażą, jak w wybranych scenariuszach użytkowania owej funkcjonalności ma się zachowywać interface. Można więc powiedzieć, że nie jest to typowy spacerek przez las, a podejście do sprawy na poważnie.
Wszyscy, którzy wezmą udział w wyzwaniu nie będą musieli czekać na wyniki zbyt długo. Firma deklaruje, że te zostaną upublicznione już w połowie marca. Co więcej, programiści wkrótce po przedstawieniu zwycięzcy rozpoczną prace nad realnym zaimplementowaniem funkcji jako uaktualnienia dla smartfonów OnePlus. Motywuje też nagroda w postaci zaproszenia – jako VIP, wraz z płatną podróżą – na jedną z premier, którą w tym roku zamierza organizować firma.
Zadanie nie jest łatwe, jednak gra wydaje się być warta świeczki. Spróbujecie? Jeśli tak, rozpocznijcie od zapoznania się z tym linkiem 😉
źródło: OnePlus
na zdjęciu głównym: OnePlus 6, fot: własne