Jeśli lubicie seanse pod chmurką, to zapewne ucieszy Was wiadomość o akcji, w którą mocno zaangażowało się Sony. W całym kraju, w parudziesięciu miastach będzie można wygodnie, na tytułowym leżaku, obejrzeć wybraną produkcję filmową. A to nie koniec atrakcji.
Akcja startuje 9 czerwca w Częstochowie, a jej zakończenie przewidziane jest na wrzesień. W tym czasie mieszkańcy parudziesięciu miast z Polski będą mogli obejrzeć atrakcyjne seanse w plenerze. Warto zauważyć też, że podczas trwania akcji będzie można zapoznać się z prezentacjami promującymi nowe Xperie a także kupić je w promocyjnych cenach.
Wśród filmów organizatorzy zaoferują m.in. takie tytuły, jak „PolandJa”, „Facet na miarę”, „Porady na zdrady” czy „Dusigrosz”. Ciekawym urozmaiceniem będzie także demo-car od Mazdy, gdzie obie firmy zaprezentują owoce swojej współpracy. Wypada tu dopowiedzieć, że Mazda i Sony skupią się na takich akcesoriach, jak PlayStation 4, telewizory, urządzenia audio, Android Auto, Sony Music Centre, komendy głowowe i – rzecz jasna – smartfony z linii XZ2.
Szczegółowe informacje o akcji możecie odnaleźć na stronie kinonalezakach.pl oraz na blogu Sony. Warto sprawdzić, czy event nie odbędzie się w Waszym mieście lub gdzieś nieopodal. To świetna okazja ku temu, aby szerzej zapoznać się z portfolio marki.
źródło: informacja prasowa Sony, opr. własne
zdjęcie tytułowe: Sony, inf. prasowa